مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز:

اردوی جهادی «هجرت» برگزار می‌شود

«عاطفت» از برگزاری اردوی جهادی هجرت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز خبر داد و گفت: بالغ بر ۶۵ نفر برای حضور در این اردو اعلام آمادگی کردند و افراد منتخب پس از مصاحبه و حضور مستمر در کارگاه‌های علمی به منطقه هدف اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 23April 2024
اردوی جهادی «هجرت» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احسان عاطفت» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز اظهار داشت: این اردو همراه با دوره‌های توانمندسازی آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری، از ۵ تا ۷ اردیبهشت در روستا‌های شهرستان زرقان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های برگزاری اردو‌های جهادی، محرومیت زدایی است، گفت: یکی دیگر از اهداف این اردو، کسب تجربه برای دانشجومعلمان است.
 
عاطفت با بیان اینکه سلاح و ابزار کار ما دانشجومعلمان در اردو جهادی «هجرت»، عمدتا مداد و خودکار و کاغذ است گفت: معمولا اردو‌های جهادی ما به این شکل است که دانشجومعلم‌ها در کلاس‌های درس وارد شده و با برقراری ارتباط موثر به رفع مشکلات درسی و فرهنگی دانش‌آموزان اقدام می‌کنند.
 
به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز، فعالیت‌های دیگری نظیر به رفع مشکلات خاص بهداشتی و همراه کردن مسئولین برای حل مشکلات آنها، ارائه برنامه‌های فرهنگی برای مردم روستای هدف نیز، از جمله برنامه‌هایی است که در حال برنامه‌ریزی برای انجام آن در اردو‌های بعدی هستیم.
 
وی افزود: اردو‌های جهادی یکی از بستر‌هایی است که فرد در آن می‌تواند رشد بالایی داشته باشد و با توجه به حیطه‌های فعالیت ما، بیشتر دانشجومعلمان، در این اردو با نقاط ضعف خود روبه‌رو شده و با کمک معاونت علمی بسیج و اساتید، به روش‌های مختلف، برای بهبود آن تلاش خواهند کرد تا تبدیل به معلمی ماهر شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها