معاون فرهنگی سپاه استان بوشهر:

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «عالی زاده» گفت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 23April 2024

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار«مهدی عالی زاده» معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، در خصوص برگزاری دومین جشنواره سرود فجر بسیج اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در جمعه هفتم اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر افزود: امید مهرنیا مسؤول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان ویژه این جشنواره می‌باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

وی یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان دانست و افزود: این برنامه توسط مسؤول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه  استان بوشهر برگزار می‌شود.

 سرهنگ عالی زاده، اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در ۲ بخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، را از شاخصه‌های این جشنواره بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها