دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور:

مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری نیاز امروز جامعه است

«حسینی پور» با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهیم عامل و منشأ توسعه در مازندران به شمار می‌رود، گفت: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۶۶۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 23April 2024

مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری نیاز امروز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تقدیر از بخش‌های مختلف یاد و خاطره شهدای والامقام استان را گرامی داشت و اظهار داشت: مازندران رتبه خوبی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است و در المپیاد‌ها و رشته‌های ورزشی جزو استان‌های برتر است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهیم عامل و منشأ توسعه در استان به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است و در سنگر جدید نیز در این راه تلاش خواهم کرد.

وی از حمایت‌های مردم مازندران تقدیر کرد و با تبریک به استاندار جدید ادامه داد: با تلاش‌های ایشان در دوران وزارت آموزش و پرورش، مازندران به عنوان مرکز و پایلوت آموزشی در کشور انتخاب شد.

حسینی پور، انتخاب یوسف نوری را برای مازندران درست و به جا برشمرد و همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی را به تلاش برای تعالی استان مازندران دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار