برای مدت چهار سال؛

سردار خادم سیدالشهدا رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور ۱۴ عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با ۱۴ رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.
کد خبر: ۶۶۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 23April 2024

سردار خادم سیدالشهدا رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان امروز در اهواز برگزار و در پایان سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور ۱۴ عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا توانست با ۱۴ رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد.

خوزستان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، ۵۰ هیات ورزشی و بیش از ۲۳۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که حدود نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها