منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت عموم مردم در عرصه اقتصاد موفقیت‌های چشمگیر را در پی دارد

آیت الله «مظفری» گفت: اگر همه یا اکثر افراد مشارکت در جهاد اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند، قطع به یقین در عرصه اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست می‌یابیم.
کد خبر: ۶۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 23April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، آیت الله «حسین مظفری» منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به این منظور است که یک راهبرد اساسی توسط ایشان مشخص و اهداف و اراده ها روی یک نقطه متمرکز شود.
 
وی عنوان کرد: تمرکز روی یک نقطه موجب می شود که کارها بهتر انجام شده و مردم و مسئولان در راستای یک هدف مشخص توجه بیشتری داشته باشند و نقش خود را نیز بهتر ایفا کنند.
 
منتخب مردم استان قزوین در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به منظور تحقق شعار سال یک سری از وظایف برعهده مردم و یک سری دیگر از وظایف برعهده مسئولان است، تصریح کرد: وظیفه مسوولان طبیعتاََ تسهیل گری و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در عرصه تولید است، همان طور که در دوران ۸ ساله دفاع مقدس، بسیج مردمی موجب پیروزی شد.
 
آیت الله مظفری اضافه کرد: در آن شرایط مسئولان نظام، زمینه را برای ورود مردم فراهم کردند لذا در شرایط کنونی نیز مسئولان باید موانع را برطرف کنند تا مردم بتوانند وارد عرصه تولید شده و نقش خود را ایفا کنند.
 
وی ادامه داد: مردم هم باید سرمایه های خود اعم از منابع پولی و ذهنی را به جای اینکه صرف کارهای دیگر کنند که چه بسا سود بیشتری نیز دارد، وارد عرصه تولید کنند و در این زمینه نقش آفرین باشند.
 
منتخب مردم استان قزوین در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اگر همه یا اکثر افراد این انگیزه را داشته باشند و مشارکت در این جهاد اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند، قطع به یقین در عرصه اقتصادی به موفقیت های چشمگیری دست می یابیم.
 
آیت الله مظفری گفت: ایجاد و توسعه چنین دیدگاهی در بین مردم موجب می شود که ضمن رشد و جهش اقتصادی، شاهد کاهش تورم و برطرف شدن مشکلات جدی حوزه اقتصادی باشیم.
 
وی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقاء بهره وری در کنار افزایش تولید خاطرنشان کرد: علاوه افزایش تولید، باید به ارتقاء بهره وری و قناعت نیز توجه داشته باشیم زیرا اگر تولید افزایش یافته و در کنار آن مصرف نیز بالا باشد، به نتایج مطلوب نمی رسیم.
 
منتخب مردم استان قزوین در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: متأسفانه در حال حاضر صرفاََ به دلیل اینکه منابع انرژی زیادی داریم، مصرف انرژی در کشور ما بالاست که موجب می شود بهره وری در این حوزه آن طور که شایسته است، نباشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها