رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر:

اختتامیه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر در سالروز سوم خرداد برگزار می‌شود

سلامات گفت: ۱۸۱ اثر در بخش صحنه و ۱۶۱ اثر در بخش خیابانی به صورت متن به دبیرخانه بیست‌ و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رسیده اند.
کد خبر: ۶۶۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ - 23April 2024

اختتامیه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر در سالروز سوم خرداد برگزار می‌شود به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «منصور سلامات» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸۱ اثر در بخش صحنه و ۱۶۱ اثر در بخش خیابانی به صورت متن به دبیرخانه بیست‌ و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رسیده اند.

 وی افزود: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.

سلامات گفت: در بخش مسابقه بیست‌ و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر یادآور شد: این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنرهای نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار صحنه‌ای در سه سالن نمایشی خرمشهر و آثار خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویکرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار