رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی نهاوند:

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

«ترکاشوند» گفت: تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه مینی فوتبال، دو صحرانوردی و دارت روستایی نهاوند شد.
کد خبر: ۶۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ - 23April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «عباس ترکاشوند» رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی شهرستان نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ۳ جانبه، مینی فوتبال، دوصحرانوردی و دارت ویژه نونهالان و نوجوانان روستایی به میزبانی روستای تکه با عنوان جام شهدای مدافع حرم و کنسولگری ایران در سوریه برگزار شد.

وی افزود: در اولین دوره جام شهدای مدافع حرم و کنسولگری ایران در سوریه به صورت متمرکز در رشته‌های مینی فوتبال با شرکت ۱۲ تیم دو صحرا نوردی با شرکت ۱۰۰ دونده و دارت با شرکت ۲۰ نفر در رده نونهالان و نوجوانان به میزبانی روستای تکه برگزار شد.

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

وی بیان داشت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول، تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند.

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

ترکاشوند ادامه داد: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول، تیم کانون هلال احمر دوم و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

وی عنوان کرد: این مسابقات به مدت دو روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و در پایان با اهداء مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر به عمل آمد و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی شهرستان نهاوند متذکر شد: این مسابقات با همت پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار