در پیام خانواده شهیدان دهنوی آمده است؛

پاسداری از دستاورد عظیم شهیدان التیام‌بخش آلام خانواده شهدا و ایثارگران است

خانواده شهیدان علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی با صدور پیامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم‌های تشییع و گرامیداشت مرحوم «رجبعلی دهنوی» قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۶۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ - 22April 2024

پاسداری از دستاورد عظیم شهیدان التیام‌بخش آلام خانواده شهدا و ایثارگران استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی درگذشت «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی خانواده شهیدان دهنوی در پیامی از حضور پرشور آحاد مردم در برنامه‌های تشییع و گرامیداشت آن مرحوم قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» سوره مبارکه احزاب آیه ۲۳
چند صبحی از شام رحلت پدر شهیدان دهنوی، مرد وفادار به پیمان الهی، می‌گذرد و در این ایام محبت و برادری خالصانه خویشان، اهالی جبهه، مسئولان، مدیران و مردم بزرگوار را از نخستین لحظات وداع با ایشان تا خاکسپاری آن پیکر مطهر و سایر مراسمات شاهد بودیم. 

بدینوسیله تقدیر و سپاس خانواده را از یکایک شما بزرگواران که با حضور خود و ارسال پیام التیامی بر اندوه فقدان آن پدر بزرگوار بودید اعلام می‌داریم و اجر فراوان الهی را برای شما عزیزان مسئلت داریم.

برخود وظیفه می‌دانیم به رسم همیشگی پدر عزیزمان عرض کنیم آنچه صبوری خانواده‌های شهیدان را دوچندان خواهد کرد، پایمردی بر آرمان‌های انقلاب عزیز و پاسداری از دستاورد عظیم شهیدان است. 

بی‌تردید پیروی مسئولان محترم و ملت شهیدپرور ما از زعیم امت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار غم از دل‌های داغدیده خواهد زدود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار