امام جمعه لامرد:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت کشور است

حجت الاسلام «آزاد» گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 22April 2024
سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه شهرستان لامرد، در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
 
امام جمعه لامرد در این دیدار با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: جای شکر دارد در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که اینگونه نعمتی را خداوند در اختیار امت اسلامی قرار داده که باید قدردان این نهاد مردمی باشیم و با افتخار در راه رسیدن به اهداف مجموعه سپاه پاسداران در کنار آن‌ها باشیم و آن‌ها را یاری کنیم.
 
وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار