بهسازی مزار ۱۱ شهید بهشت زهرا(س) مطالبه بنیاد شهید از شهرداری زنجان

جلسه مشترک بنیاد شهید و شهرداری زنجان لا طرح و موضوع مطالبات و مشکلات برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ - 21April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، در راستای هماهنگی امور خدمات شهری جلسه مشترک بنیاد شهید و شهرداری زنجان به ریاست «علیرضا فیروزفر» شهردار زنجان و با حضور «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقیم رییس بنیاد شهید شهرستان زنجان و جمعی از مسؤولان دو دستگاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن بیان مشکلات و مسائل مرتبط با گلزارهای شهدای حضرت معصومه و حضرت فاطمه (س) در خصوص از بین رفتن سنگ نما و آسفالت ورودی گلزار شهدا، مشکل آب، عدم وجود نور کافی در مزار شهدا و عدم نظافت مستمر به ویژه روزهای پنجشنبه و عدم وجود سطل دفع زباله در مزارین شهداء، نشت آب و تخریب یکی از ستون‌ها، نبود پل نرده‌ای برخی قسمت‌های  آبراه، وضعیت انباشت زباله به ویژه در ساعات پایانی روزهای پنجشنبه، مشکلات به وجود آمده توسط متکدیان و افراد معتاد و عدم وجود حصار که موجب ورود خودروها به محوطه مسقف مزارها شده و تخریب مزارها را در پی داشته در گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) از مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

روند بهسازی مزار ۱۱ شهید آرام گرفته قطعه شهدای بهشت زهرا(س) که تنها به کف‌سازی و نصب کفپوش بتنی اکتفا شده و عدم نصب یادمان شهدا از جمله مطالبات بنیاد شهید زنجان در این جلسه بود.
در این جلسه پیشنهاد شد نسبت به تعبیه دوربین 360 درجه در هر دو گلزار بهشت فاطمه و معصومه(س) توسط شهرداری اقدام شود.

برگزاری جلسه مشترک مدیران بنیاد و شهرداری زنجان با فرماندهی انتظامی استان در مورد تعبیه کانکس انتظامی و ایستگاه نگهبانی در بهشت فاطمه و معصومه(س) و پیگیری ساخت یادمان شهدا در بهشت زهرا(س) از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری و رئيس بنیاد شهید شهرستان زنجان به عنوان نمایندگان دو دستگاه معرفی شدند تا به صورت ماهانه و مستمر از مزارهای شهدا بازدید تا نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

در مورد ادامه بهسازی و رفع مشکلات قطعه شهدای بهشت زهرا(س) نیز مقرر شد مدیر آرامستان‌ها و رئیس بنیاد شهید شهرستان زنجان تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش به شخص شهردار ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها