نماینده وزارت نیرو در امور فرهنگی تاکید کرد:

مسؤولان فرهنگی در صنایع آب و برق جهاد تبیین کنند

«مقدم» گفت: مسؤولان فرهنگی در صنایع آب و برق جهاد تبیین کنند.
کد خبر: ۶۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ - 21April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان «سید عبدالله سهیلی مقدم» امروز در نشست مشترک با ائمه جماعات و مسؤولان فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق استان زنجان اظهار داشت: در حوزه آب و برق خدمات شایگانی به مردم ارائه می‌شود که باید توسط فعالان فرهنگی و ائمه جماعات بیان شده و مخصوصاً ارزش آب و برق بین مردم تببین شد.

در این نشست همچنین ائمه جماعات به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که با استقبال نمایندگان وزارت نیرو همراه بود.

برگزاری نشست مسؤولان فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان زنجان با نماینده وزارت نیرو در امور فرهنگی و نماز نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

جلسه مدیران عامل صنعت آب و برق استان زنجان نیز دیگر برنامه‌ای بود که در روز دوم حضور نمایندگان فرهنگی و نماز وزارت نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سهیلی مقدم» در این نشست با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو در سال 1403 گفت: مهم‌ترین این برنامه‌ها در محورهای قرآن و ولایت، فرهنگ سازمانی و امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از خانواده و حجاب و عفاف تنظیم شده است.

وی افزود: تقویت توانمندی‌های فرهنگی و دینی فرزندان همکاران، جهاد تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، رسانه و فضای مجازی و مدیریت مصرف بهینه آب و برق با رویکرد فرهنگی از دیگر بخش های محوری این برنامه در سال جدید است.

در این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام «علی رحمتی» رئیس انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان زنجان که به کسوت بازنشستگی نائل آمده بود با اهدا لوح سپاس نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار