امام جمعه بشرویه:

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات نظامی و سیاسی سطح دنیا را به‌هم زد

حجت‌الاسلام «زارعی» با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» تمام معادلات نظامی و سیاسی سطح دنیا را به‌هم زد، گفت: در عملیات «وعده صادق» بسیاری از سرمایه‌ها و منافع آمریکایی‌ها در پایگاه‌هایی توسط موشک‌های ایران زده شد.
کد خبر: ۶۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ - 21April 2024

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات نظامی و سیاسی سطح دنیا را به‌هم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «علیرضا زارعی» امام جمعه بشرویه امروز (یکشنبه) در دیدار با جمعی از مدیران به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار داشت: عملیات «وعده صادق» عملیاتی بسیار دقیق و متناسب با شرایط فعلی منطقه و هم سطح بین‌الملل بوده و برکاتش هرچه زمان می‌گذرد روشن‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه این عملیات تمام معادلات نظامی و سیاسی سطح دنیا را به‌هم زد، بیان داشت: در عملیات «وعده صادق» بسیاری از سرمایه‌ها و منافع آمریکایی‌ها در پایگاه‌هایی توسط موشک‌های ایران زده شد.

امام جمعه بشرویه به نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در هر زمینه‌ای دشمن برای تضعیف نظام و انقلاب ورود پیدا کرده، سپاه پاسداران برای محافظت از دستاوردهای نظام و انقلاب ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: سپاه خود را محسور به زمان و مکان نکرد و در همه مسائل ورود پیدا کرده و در تمامی عرصه‌هایی که نیاز به پای کار بودن بود، سپاه وارد شد.

«حسن علیزاده» فرماندار بشرویه نیز در این جلسه، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: برای اینکه کارآمدی سپاه را بررسی کنیم باید به تاریخ و سابقه آن نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، بعد از انقلاب، ایران کشورهای سوریه، عراق، آذربایجان، ارمنستان، قطر، ترکیه وغیره را نجات داد، تبیین کرد: اگر ما امروز قدرت نمی‌داشتیم جنایاتی که در دیگر کشورها رخ می‌داد را باید در ایران شاهد می‌بودیم.

فرماندار بشرویه در پایان خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده دنیا امروز به این قدرت ما و نیروهای سپاه افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار