سپاه پاسداران در بیش از ۴ دهه نگهبان انقلاب بوده است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ - 21April 2024

بسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از ۴دهه نگهبان انقلاب بوده استه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «ظهراب قنبری» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹فجر به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه فمنهم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

سپاه پاسدار انقلاب است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوم اردیبهشت ماه یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در بیش از چهار دهه همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و پاسداران آن بار‌ها از آبرو و جان خود برای حفظ انقلاب اسلامی ملت ایران گذشته اند.

 پاسداران دلیرمرد در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشته و بعد از آن دوران ماندگار، این نیرو‌های انقلابی در کنار وفای به‌عهد خود با مردم در ایجاد امنیت و خدمت صادقانه عرصه جهاد و سازندگی کشور، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه دنیا، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را سپر بلای ملت کردند.

 با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید لشکر، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معزز و صبورشان تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار