نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیات «وعده صادق» فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع کرد

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: در عملیات وعده صادق، پایگاه‌هایی را که در تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان نقش داشتند، مورد هدف قرار دادیم و این عملیات فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع کرد.
کد خبر: ۶۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴ - 23April 2024

جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی بسیار ناتوان و آسیب پذیر است/ مقاومت، ایستادگی و اقتدار تنها عامل موثر در مقابل دشمنان است/  در عملیات «وعده صادق» ما مقررها، مکان‌های فساد و تجاوز صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار دادیمحجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات «وعده صادق» و سیلی محکم ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: استکبار جهانی با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آن‌ها در منطقه، گرفتار یک خطای بسیار بزرگ راهبردی در تعرض به کنسولگری ایران در دمشق شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نمی‌تواند در برابر شرارت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشد، افزود: «وعده صادق» سیلی محکمی به صهیونیست‌ها بود که جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار دو مقر نظامی آن‌ها را  با عبور  از همه موانعی که صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها ایجاد کرده بودند، مورد هدف قرار داد و ضربه سنگینی به هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی، بسیار ناتوان و آسیب‌پذیر است، گفت: وعده صادق آثار و برکات بسیار و پیامد‌های فراوانی در سطح منطقه و دنیا داشته و دشمنان این نکته را به خوبی دریافتند که اگر بزنند، ضربات محکم‌تری می‌خورند.

وی عملیات وعده صادق را مشابه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانست و افزود: در آن مقطع هیچ‌کسی جرأت تعرض به لانه‌های جاسوسی آمریکایی‌ها را نداشت؛ لذا این خط شکسته شد و این عملیات نیز فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع کرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق، مقرها و مکان‌های مرتبط با تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق را مورد هدف قرار دادیم و این اقدام نشان داد که مقاومت، ایستادگی و اقتدار تنها عامل مؤثر در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها