دبیر ستاد بزرگداشت واقعه طبس:

واقعه طبس چهره زشت رژیم آمریکا را به جهان معرفی کرد/ اجرای ۲۳ برنامه شاخص در «طبس»

سرهنگ «خبازی» با تأکید بر اینکه واقعه طبس چهره زشت رژیم آمریکا را به جهان معرفی کرد، گفت: حادثه طبس آیینه معرفی چهره استکباری رژیم آمریکا را در جهان داشت و مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران را به ملت‌های دنیا شناساند.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 21April 2024

واقعه طبس چهره زشت رژیم آمریکا را به جهان معرفی کرد/ اجرای  ۲۳ برنامه شاخص در «طبس»سرهنگ پاسدار «علی خبازی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس و دبیر ستاد بزرگداشت پنجم اردیبهشت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان جنوبی، وقوع واقعه صحرای طبس را از الطاف الهی دانست و اظهار داشت: آمریکا به وسیله مهره‌های داخلی خود مثل بنی‌صدر خائن و دیگران در کنار آزادسازی گروگان‌ها، حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بود.

وی گفت: یکی از اقداماتی که آمریکا اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هدف کودتا به صورت مستقیم انجام داد، حمله نظامی بود که با کمک و مدد الهی به نیت پاک امام راحل و شهدا طوفان شن در صحرای طبس راه افتاد و دشمن به اهداف خود نرسید.

دبیر ستاد بزرگداشت پنجم اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه رژیم آمریکا با تجهیزات نظامی مجهز و نیروهای آموزش‌دیده وارد طبس شد و به بهانه آزادسازی گروگان‌ها دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: آمریکایی‌ها به بهانه آزادسازی گروگان‌ها با ورود به صحرای طبس، دنبال ایجاد یک کودتا در داخل کشور بودند.

سرهنگ خبازی با تأکید بر اینکه واقعه طبس چهره زشت رژیم آمریکا را به جهان معرفی کرد، گفت: حادثه طبس آیینه معرفی چهره استکباری رژیم آمریکا را در جهان داشت و مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران را به ملت‌های دنیا شناساند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع پنجم اردیبهشت‌ماه واقعه طبس، اضافه کرد: شکست آمریکا آنچنان در دنیا پیچید که پس از گذشت ۴۳ سال هنوز صحرای طبس محل بازگو کردن حوادث عظیم پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۵۹ است و اثرات این شکست بقا و دوام انقلاب اسلامی را در دنیا ثابت کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت پنجم اردیبهشت‌ماه با تأکید بر اینکه رویداد طبس می‌‏تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند، بیان داشت: ماجرایی که در طبس روی داد یکی از معجزه‏‌های بزرگ قرن بیستم به شمار می‏‌آید زیرا شیطان بزرگ با تمامی توان و بهره‌‏گیری از دقیق‌ترین و پیچیده‏‌ترین امکانات نظامی و با تدارک همه ‌جانبه و هماهنگی همه عوامل داخلی و خارجی به ایران آمده بود.

سرهنگ خبازی عنوان کرد: مراسم سالروز شکست مفتضحانه و خفت‌بار حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، پنجم اردیبهشت‌ماه و همزمان با سالروز این واقعه مهم تاریخی در محل صحرای طبس و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی از اجرای ۲۳ برنامه شاخص ویژه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در بازه زمانی دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات و همایش‌های ورزشی، یادواره خانگی شهدا و مراسمات یادبود شهید «محمد منتظر قائم»، نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه ابرهه، نواختن زنگ استکبارستیزی، افتتاح چند پروژه عمرانی، محافل و برنامه‌های قرآنی، رونمایی از 54 اثر تولید شده در رویداد ملی افول ابرهه را بخشی از برنامه‌های شاخص این ایام ذکر کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت پنجم اردیبهشت‌ماه با تأکید بر اینکه باید چگونگی شکست مفتضحانه و خفت بار حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس برای مردم تبیین و بازگویی شود، متذکر شد: روشنگری واقعه تاریخی صحرای طبس و ابعاد شکست آمریکا برای نسل جوان مهم و ضروری است، چرا که آنان باید به دشمنی این شیطان بزرگ و سیاست دروغین و بدعهدی آنان آگاهی داشته باشند.

سرهنگ خبازی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی الهی بود که در آن امام خمینی (ره) بدون بهره‌گیری از تجهیزات نظامی و تنها با تکیه بر قدرت الهی توانست انقلاب را به پیروزی برساند بنابراین ضرورت دارد جوانان و نوجوانان با ابعاد مهم شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس آشنا و چهره واقعی استکبار جهانی را بشناسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار