پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

حجت‌الاسلام «دیباجی» با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 21April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوم اردیبهشت، آغازگر تشکیل نهادی مقدس که در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور در عرصه­ های گوناگون، خوش درخشیده است.

تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام خمینی (ره)، آغازگر تشکیل نهادی انقلابی، برآمده از آرمان‌های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشورهای دنیا است.

این شجره طیبه در روزهای ابتدایی انقلاب، نهادی جوان، کم تجربه و کوچک بود اما امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه به بازوی پرتوان انقلاب ،دژ تسخیرناپذیر کشور و عامل ناکامی‌های راهبردی نظام سلطه در سطح منطقه و جهان، تبدیل شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام سپاه پاسداران، دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و مردمی در سال جهش تولید با مشارکت مردم را به مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم ولایتمدار استان سمنان و سبزپوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه قائم آل محمد (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار