معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

هنرمندان می‌توانند انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنند

«قزل‌سفلی» با اشاره به وظایف هنرمند متعهد، گفت: هنرمندان با هنر خود می‌توانند صدور انقلاب اسلامی به جهان را رقم بزند که فقط در سایه ابزار هنر و توسط هنرمندان متعهد به انقلاب، اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۶۶۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 21April 2024
هنرمندان با هنر خود می‌توانند صدور انقلاب اسلامی به جهان را رقم بزندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل‌سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شامگاه یکم اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی فارس ابتدا با تبریک عملیات وعده صادق، این عملیات را حاصل هماهنگی ویژه در بخش‌های میدانی و دیپلماسی عنوان کرد و اظهار داشت: بخش میدانی این عملیات، ترکیبی از اقدامات پهپادی، موشکی و مستقیم علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی بود که با پشتیبباتی سیاسی و دیپلماسی مناسب مجموعه دولت و با محوریت وزارت خارجه انجام شد.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم، خطاب به هنرمندان گفت: هنرمندان در دو بخش داخلی و خارجی وظیفه دارند گام بردارند. یک وظیفه درون نظام جمهوری اسلامی است که باید با هنرشان علیه بی‌عدالتی و ظلم گام بردارند و در بیرون از مرز‌ها نیز می‌توانند با هنر خود، صدور انقلاب اسلامی را رقم بزند که فقط در سایه ابزار هنر و توسط هنرمندان متعهد به انقلاب، اتفاق خواهد افتاد.
 
قزل سفلی با بیان اینکه متولیان هنر در شیراز و فارس، در چهل سال اول انقلاب اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: لازم است که در تربیت هنرمند به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی هنر، کار‌های بیشتری انجام شود و در گام دوم انقلاب اسلامی باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در پایان گفت: برای تربیت هنرمندان جوان لازم است که از سنین پایه، بسترسازی و استعداد یابی انجام شود، چون این جوانان هنرمند هستند که هم باید بر علیه بی‌عدالتی قیام کنند و هم مشکلات را هنرمندانه فریاد بزنند و در راستای صدور انقلاب اسلامی به جهان تلاش کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها