آغاز پویش «همیشه معلم» برای پاسداشت مقام معلم در استان فارس

پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 21April 2024
آغاز پویش «همیشه معلم» برای پاسداشت مقام معلم ویژه استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس ویژه استان فارس با هدف تولید آثار ارزشمند برای پاسداشت مقام معلم برگزار می‌شود.
 
معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در استان فارس می‌توانند برای شرکت در این پویش آثار خود را در قالب‌های: متن شامل: توییت، شعر، دل نوشته، روایت پژوهی، خطاطی؛ تصویر شامل: عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی؛ و ویدئو شامل: ویدئوی مستند، موشن گرافیک، انیمیشن، مصاحبه‌ی تصویری، فیلم کوتاه تهیه و ارسال کنند.
 
بخش صوت شامل پادکست، مصاحبه‌ی صوتی، نماهنگ و سرود از دیگر بخش های این پویش بوده و هویت معلم؛ تاریخ مدرسه؛ تحول در آموزش و پرورش؛ نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس؛ نقش آموزش و پرورش در تمدن اسلامی؛ و نقش معلم در سرنوشت دانش‌آموز از محور های این رویداد فاخر است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در وبگاه پویش به آدرس hamishemoallem.ir ثبت کنند و از آثار برتر نیز ضمن انتشار در فضای مجازی و شبکه استانی فارس، تقدیر ویژه به عمل می‌آید.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آثار می‌توانند به کانال https://zil.ink/hamishemoallem در بستر فضای مجازی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار