شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی+ فیلم

اکران مردمی فیلم آپاراتچی در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 20April 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفا‌ع‌پرس، اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد، در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار این شهر شامگاه گذشته با استقبال پرشور مردم و با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

علی طاهرفر، کارگردان آپاراتچی در این مراسم، بیان داشت: فیلم ساختن و فیلم دیدن امروز ما مرهون تلاش عزیزانی است که چه در دوران جنگ و چه امروز در هوا و فضای سپاه امنیت ایران عزیز را به ما هدیه کردند و  امیدوارم به زودی زود ما کنار دیوار ندبه فلسطین اشغالی اکران فیلم را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در مسیر حرم با خودم می‌گفتم اگر امروز جنگی اتفاق بیفتد رسالت من به عنوان هنرمند چیست و یاد شعر معروف آقای ملکیان افتادم که می گفت: « دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما «تل آویو» است، تهران نه!» و من این شعر را برای خودم این چنین تغییر دادم که «دفاع از هنر یعنی قرار جنگ اگر باشد محل فیلمبرداری تل آویو است تهران نه.»

گفتنی است، همزمان با اکران های سینمایی آپاراچی اکران این فیلم در شهرهای فاقد سینما نیز در جریان است و علاقه‌مندان می توانند جهت این امر به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی+ فیلم

«آپاراتچی»، داستان جلیل، نقاش ساختمان عاشق سینماست که دلبستگی‌های عجیبش به سینما دردسرهایی برایش به همراه دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها