شهید «محمدرضا رحمانی»:

راه خون‌بار شهیدان را ادامه دهید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «محمدرضا رحمانی» آمده است:‌ ای امت حزب‌الله! قدر امام (قدس سره شریف) بزرگوار را بدانید. مبادا او را تنها بگذارید و قلب او را ناراحت کنید که اگر او ناراحت شود قلب امام زمان (عج) نیز از شما ناراحت خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸ - 21April 2024

راه خون‌بار شهیدان را ادامه دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «محمدرضا رحمانی» در 28 فروردین‌ 1345 در اراک متولد شد. تحصیلات خود را تا پایان دوره ابتدایی به تمام رساند. در تقوی و پرهیزكاری زبانزد دوستان، هم‌رزمان و فرماندهانش بود. تلاش پیگیرش در جبهه مداوم و مستمر بود ولی به دلیل سن کمی که داشت به او اجازه حضور نمی‌دادند. 15 ماه پیش از اعزام به جبهه فعالیت خود را در بسیج و مساجد و ستاد مقاومت شهید مدنی آغاز کرد.

پیش از رفتن خود به جبهه، از شهادت خود آگاه بود و 40 روز بعد به دست خون‌آشامان زمان و در اثر شكنجه‌های طاقت‌فرسای گروهک‌های ضدانقلاب در سردشت به سوی معبودش شتافت و به خیل شهیدان پیوست.

محمدرضا هنگامی‌ که به عنوان بسیجی در گردان جندالله سردشت خدمت می‌کرد در هنگام درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در 27 شهریور 1361 در منطقه سردشت به شهادت رسید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید «محمدرضا رحمانی»:

راه خون‌بار شهیدان را ادامه دهید.‌ ای امت حزب‌الله! قدر امام خمینی (قدس سره شریف) بزرگوار را بدانید. مبادا او را تنها بگذارید و قلب او را ناراحت كنید كه اگر او ناراحت شود قلب امام زمان (عج) نیز از شما ناراحت خواهد شد كه اگر قلب امام زمان (عج) از شما ناراحت شود در خشم خداوند قرار می‌گیرید و به عذاب الهی گرفتار می‌شوید چون این امر خداوند است كه: (أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار