استاندار بوشهر:

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود

«محمدی‌زاده» گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتاً ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 18April 2024

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز در نشست مسئولان استان بوشهر با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه‌ها است.

وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جز اولویت‌ها است و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتاً ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهرها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.

این مسئول با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و… از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطرنشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها