رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه: 

باید برای ارتقای سواد رسانه‌ای عموم اقدام شود

«صحرایی» گفت: در این حوزه آسیب‌پذیری زیادی داریم و باید هرطور شده سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا دهیم و باید روی ارتقای سواد رسانه‌ای در دو حوزه رسانه ها و عموم مردم کارهای جدی در استان انجام شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 18April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدهادی صحرایی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در نشست هم اندیشی اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه سواد رسانه ای خیلی ضعیف هستیم، اظهار داشت: در این حوزه آسیب پذیری زیادی داریم و باید هرطور شده سواد رسانه ای جامعه را ارتقا دهیم و باید روی ارتقای سواد رسانه ای در دو حوزه رسانه ها و عموم مردم کارهای جدی در استان انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، گفت : برگزاری اردوهای راویان پیشرفت، استان را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.

وی با بیان این‌که بازدید اهالی رسانه از صنایع، کارخانجات و بخش‌های مختلف استان در جهت شناسایی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های اردوهای راویان پیشرفت خواهد بود، یادآور شد: سال گذشته چندین اردو راویان پیشرفت را با همراهی  رسانه های استان برگزار کردیم.

صحرایی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز عملیات بازی دراز، گفت: نیاز به تولید محتوا در حوزه عملیات بازی دراز در استان داریم تا جامعه به ویژه جوانان را با رخدادهای دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

صحرایی با بیان اینکه ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه در طول سال‌های دفاع مقدس محل برگزاری عملیات های مهمی بوده، افزود: در این ارتفاعات چهره هایی همچون شهید ادبیان، شهید ‌وزوایی، شهید پیچک و... که جزو نخبه های جنگی بودند، به مقام شهادت نایل آمده اند.

در ادامه این نشست حاضران نظرات خود را در راستای ارتقای سواد رسانه ای جامعه عنوان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار