پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار لرستان به مناسبت روز ارتش

سرهنگ رشیدی در پیامی فرا رسیدن۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ - 16April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار لرستان به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹  فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین، روز ارتش و گرامیداشت رشادت و دلاور مردی‌های نیرو‌های جان فدای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رشادت‌های دلاور مردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در  برهه‌های مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر کسی پوشیده نیست.

حضور برادران ارتشی در عملیات‌های مهم و سرنوشت ساز در کنار سایر نیرو‌های رزمنده وحماسه آفرینی این عزیزان در حافظه تاریخی این ملت ماندگار است.

همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» نیرو‌های  جان بر کف، شجاع  فداکار و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و فرمانده کل قوا همواره در کنار مردم قرار دارند و با تکیه برعقیده انقلابی و ولایی خویش در کنار ملت بوده و شعار ارتش فدای ملت را  تحقق بخشیده‌اند.

به یاری خداوند قادر و متعال و تدابیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و ملت ایران بواسطه این اقتدار و داشتن چنین فرزندانی به خود می‌بالد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را  محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمامی نیرو‌های خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های شهدا بویژه شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سربلندی و توفیق روز افزون برای این عزیزان  و اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار