حمایت بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان از عملیات «وعده صادق»

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با حمایت از اقدام شجاعانه پرواز پرنده‌های نظامی قدرتمند ایران تا بیت‌المقدس، جامعه دانشگاهی را به حمایت همه‌جانبه علمی و اجتماعی از جبهه مقاومت اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 16April 2024

حمایت بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان از عملیات «وعده صادق»به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در بیانیه‌ای حمایت قاطعانه خود را از تنبیه متجاوزان صهیونیست اعلام کرد. 

متن بیانیه بدین شرح  است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

وَ أَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبابیل

پرواز بلند پرنده‌های نظامی قدرتمند کشورمان تا بیت‌المقدس عزیز، برای دفاع از فلسطین مظلوم و تنبیه متجاوزان صهیونیست، جلوه‌ای فاخر از اقتدار دفاعی و پیشرفت فناوری ایران را به رخ جهانیان کشید. 

صعود به جمع قدرت‌های برتر دفاعی جهان در کنار تاکید بر حمایت از مظلومان در برابر مستکبران، ان‌شاءالله، موجب ارتقاء چشمگیر نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی خواهد شد. 

این دستاورد‌ غرورآمیز مرهون تلاش نخبگان جوانی است که در دانشگاه‌های کشور تربیت شده و سپس در عرصه‌های مختلف ملی به ایفای نقش می‌پردازند.

لذا، شایسته است این موفقیت شیرین به اساتید متعهد دانشگاه‌ تبریک گفته شود که با تحمل محدودیت‌های گوناگون، به تربیت جوانان متخصص می‌پردازند و بدین وسیله پشتوانه‌ای ارزشمند برای جبهه بزرگ مقاومت اسلامی و ان‌شاءالله قیام موعود الهی (عج) فراهم می‌کنند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام حمایت قاطع از این اقدام شجاعانه و حکیمانه، جامعه فرهیخته دانشگاهی را به حمایت همه‌جانبه علمی و اجتماعی از جبهه مقاومت اسلامی دعوت می‌کند.

قطعا دشمنان مغلوب در میدان نبرد، تلاش خواهند کرد تا با دروغ‌پراکنی و شایعه‌پردازی در فضای مجازی، آثار مبارک این موفقیت تاریخی را کاهش دهند.

همچنین از مدیران کشور تقاضای اکید داریم در حمایت وسیع از فعالیت‌های علمی اساتید و دانشجویان همت کنند، زیرا این گونه سرمایه‌گذاری‌های بابرکت‌ در زمانی کوتاه به دستاوردهایی بزرگ منتهی خواهد شد.

به امید پیروزی نهایی جبهه مقاومت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار