فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب نزاجا:

29 فروردین روز شکست استکبارجهانی و منافقین برای حذف ارتش انقلابی است

در بیانیه سرتیپ دوم امیری آمده است: فرماندهان و کارکنان متعهد و مومن ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه‌های جاودان و شگرف، دندان طمع دشمنان را خرد کرده و طعم تلخ ناکامی و شکست را به دشمنان چشانیدند.
کد خبر: ۶۶۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ - 16April 2024

29 فروردین روز شکست استکبار جهانی و منافقین برای حذف ارتش انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب نزاجا با صدور بیانیه‌ای 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

دراین بیانیه آمده است:

29 فروردین یادآور ژرف نگری و دوراندیشی امام خمینی کبیر (ره) و روز شکست تلاش استکبار جهانی و منافقین برای انحلال ارتش است.

فرماندهان و کارکنان متعهد و مومن ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش همرزمان خود در سپاه و بسیج با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده و خلق حماسه‌های جاودان و شگرف، دندان طمع دشمنان را خرد کرده و طعم تلخ ناکامی و شکست را به دشمنان چشانیدند.

اینجانب به عنوان سرباز ولایت و فرزند ملت، روز ارتش را به مقام معظم فرماندهی کل قوا، ملت سلحشور ایران اسلامی و همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان غیور ارتش تبریک می‌گویم.

دلاورمردان ارتش با اتحاد و همبستگی، بیش از گذشته در کنار سلحشوران سپاهی و جان بر کفان فراجا و بسیجی و کارکنان خدوم پدافند هوایی، حافظ مرزهای ایران اسلامی بوده و هرگونه توطئه‌های بیگانگان و تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار