با صدور اطلاعیه‌ای؛

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان روز ارتش را گرامی داشت

ارتش مقتدر امروز ایران اسلامی با تکیه بر شعار محوری «ارتش فدای ملت» بارها در کنار وظایف نظامی خود در بسیاری مسئولیت‌های اجتماعی و بحران‌ها خوش درخشید و نشان داد که مردمی‌ترین ارتش دنیاست.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ - 16April 2024

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان روز ارتش را گرامی داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش اطلاعیه‌ای صادر و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرّحِیمِ

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

۲۹ فروردین، یادآور مقطعی درخشان و ماندگار در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی برای ارج نهادن به جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع امام راحل (ره) مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های دشمنان برای تجزیه ایران، ثابت شد که ماهییت و مولود این سازمان وزین نظامی با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، ایمان و ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‍ها صفات و ویژگی دیگر، دستاورد ارزشمند سربلندی، استقلال و اقتدار ایران امروز است.

بی‌شک نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز ارتش در هشت سال دفاع مقدس و در خنثی سازی فتنه‌ها و بحران آفرینی‌های استکبار جهانی و ضد انقلاب داخلی و خارجی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز موجب شد تا امامین انقلاب مصادیق معرفی «ارتش انقلابی»، «رسالت محور» و «تکلیف مدار» را در توصیف ارتش به کار ببرند.

ارتش مقتدر امروز ایران اسلامی با تکیه بر شعار محوری «ارتش فدای ملت» بارها در کنار وظایف نظامی خود در بسیاری مسئولیت‌های اجتماعی و بحران‌ها خوش درخشید و نشان داد که مردمی‌ترین ارتش دنیاست.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک این روز عزیز و گرامی به ارتشیان دلاور و خانوداه‌های گرامی آنان به ویژه شهدای معزز ارتش در سرزمین حماسه و ایثار، خوزستان قهرمان، اطمینان می‌دهد که علیرغم توطئه‌ها و تبلیغات دشمن برای تضعیف دژ دفاعی کشور، از هیچ تلاشی برای حفظ و نشر حماسه‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح چه در زمان جنگ تحمیلی، چه در جبهه مقاومت و چه در دیگر حوزه‌ها و انتقال آن به جهانیان دریغ نمی‌کند و به خود می‌بالد که راوی حماسه‌ها و دلاور مردی‌های ارتشی است که برای حفظ کیان ملت و کشورشان تا پای جان ایستادگی می‌کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار