فرماندار شیراز:

تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل حق ذاتی ایران بود

«شیبانی» تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل را حق ذاتی و دفاع مشروع در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق دانست.
کد خبر: ۶۶۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 16April 2024

تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل حق ذاتی ایران بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در خصوص تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل پیامی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی و دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم منحوس صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران در سوریه و به ویژه حمله نظامی ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق مجموعه‌ای از حملات موفق موشکی و پهپادی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم اشغالگر به مرحله اجرا درآوردند که موجب نمایش قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و تنبیه متجاوزین شده است. 

بی شک اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به مراکز نظامی رژیم اشغالگر قدس در راستای سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است که می‌تواند ابزاری مناسبی برای جلوگیری از اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی و دیگر حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای این رژیم کودک کش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار