با صدور بیانیه‌ای؛

خبرنگاران استان مرکزی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند

جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۶۶۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 16April 2024

خبرنگاران استان مرکزی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، جمعی از رسانه‌ها و خبرنگاران استان مرکزی در حمایت از عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشک‌ها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادیخواهان جهان شد.

این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم پیمانان جنایتکار آن بود. جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده و عاجز خواهند بود.

ما اهالی رسانه استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی به آحاد جامعه به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار