امام جمعه شهرستان نیر:

پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی احیاگر عزت جهان اسلام شد

امام‌ جمعه شهرستان نیر به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: حمله ایران مقتدر به مناطق نظامی رژیم صهیونیستی آغاز فتح و پیروزی‌هایی است که سال‌ها پیش امامین انقلاب وعده آن را داده بودند.
کد خبر: ۶۶۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ - 16April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «آیت نعمتی» امام‌ جمعه شهرستان نیر در جمع خبرنگاران به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: پاسخ ایران مقتدر به مناطق نظامی رژیم صهیونیستی آغاز فتح و پیروزی‌هایی است که سال‌ها پیش امامین انقلاب وعده آن را داده بودند.

وی افزود: سپاه پاسداران با این پاسخ کوبنده به غرب نشان داد که تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر «زمان بزن در رو تمام شده است» حقیقت دارد. هر چند شهادت سرداران سپاه معظم دل مردم ایران را آزرد، ولی ملت آزاده و ولایی ایران در ۴۵ سال اخیر نشان داده که همیشه و در همه حال تابع، ولی امر مسلمین جهان بوده و حامی انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران هستند.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح با تبعیت از ولی امر مسلمین در هر جای دنیا از آرمان‌های انقلاب اسلامی مقتدرانه دفاع می‌کند و دفاع از مظلوم بخصوص مردم مقاوم فلسطین مسئله اول جهان اسلام به ویژه ایران است.

وی اضافه کرد: سپاه معظم که رکن رکین انقلاب اسلامی است برای محقق ساختن فرمایش امام راحل که راه قدس از کربلا می‌گذرد برای آزادسازی قدس مقدمات فتح نهایی را آماده می‌سازد و با این پاسخ کوبنده هیمنه غرب و رژیم غاصب صهیونیستی را شکست.

نعمتی به شکست اعراب در جنگ ۶ روزه صهیونیستی‌ها اشاره کرد و گفت: تَرسی که با این شکست در دل حُکام کشور‌های اسلامی منطقه ایجاد شده بود با پاسخ کوبنده سپاه که هیمنه رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش با تمام ادعاها، تجهیزات و پیشرفت‌های نظامی‌اش درهم شکست به نوعی جبران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار