قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند در شبکه مستند

«برای ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج، قصه آدم‌هایی است که در راه عزت ایران و تسهیل زندگی برای همنوعانشان می‌کوشند. 
کد خبر: ۶۶۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 16April 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «برای ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج قصه آدم‌هایی است که در راه عزت ایران و تسهیل زندگی برای همنوعانشان می‌کوشند.  

سلطانی در این باره گفت: مجموعه ۱۳ قسمتی «برای ایران»  در حال تولید است و سراغ چهره‌هایی رفته که کار ویژه‌ای انجام داده‌اند.

وی افزود: خانم مهرآور کارمند اورژانس بابل یکی از سوژه‌های «برای ایران» است، کارشناس ارتباطات اورژانس بابل که در اقدامی جان یک نوزاد و مادرش را در ارتفاعات بابل نجات داد. فیلم مکالمه و عملیات امدادرسانی این کارشناس در فضای مجازی موجی از ابراز محبت را به سمت معصومه مهرآور، مامایی که نجاتگر این عملیات بود جاری کرد.

قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند در شبکه مستند

سلطانی گفت: چندی پیش زوجی که با خودرو به دره‌ای در کوی فراز، نزدیک زندان اوین در تهران سقوط کرده بودند، توسط مأموران آتش‌نشانی نجات پیدا کردند، ما در این مجموعه با فرمانده این عملیات هم گفت‌وگو کردیم. 

سلطانی گفت: از دیگر سوژه‌های این مجموعه می‌شود به مسوول موسسه‌ای که به عروس‌ و دامادها لباس عروس و تجهیزات سفره عقد رایگان اجاره می‌دهد، نیکوکاری که به افراد کم‌درآمد جهیزیه ارزان می‌فروشد و نیکوکارانی که در مدرسه کودکان کار مشغول‌اند و تیم‌های نجات دریایی اشاره کرد. 

قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند در شبکه مستند

وی گفت: این مجموعه مستند در تهران، بوشهر، بابل و... تصویربرداری شده و تا امروز ۵ قسمت آن آماده پخش است. تصویربرداری «برای ایران» تولید جدید شبکه مستند مهدی مولایی است و از دیگر عوامل آن می‌توان از تدوینگر: صالح بهشتی و پژوهشگر: مسعود سلطانی ارج اشاره نام برد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار