نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

امروز حرف اول غزه است

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: امروز حرف اول، غزه است و پایانِ کار صهیونیست‌ها نیز باید فرا برسد البته نظام اسلامی و جبهه مقاومت همچنان در حال تلاش برای محو این رژیم هستند.
کد خبر: ۶۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 16April 2024

مبلغان دینی نقش مهمی در جامعه اسلامی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافِ رژیم صهیونیستی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین خدا اظهار داشت: در فضای مسموم جهانِ امروز که صهیونیست‌ها در حال آدم‌کشی و کودک‌کشی هستند، تبلیغ مبلغان دین از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پس از ۷۵ سال، هیچ دوره‌ای برای صهیونیست‌ها تلخ‌تر از دوره کنونی و آغاز طوفان‌الاقصی نبوده است افزود: در چند ماه گذشته، هزار و ۱۲۰ افسر ارشد صهیونیستی به هلاکت رسیدند و بیش از ۴ هزار نظامی اعم از سرباز و غیرسرباز این رژیم هم زخمی شدند که برای صهیونیست‌ها فاجعه و دردآور است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نظرات برخی روانشناسان انگلیسی مبنی بر اینکه بیش از دو سوم نظامیان صهیونیستی دچار اختلالات روحی و روانی هستند افزود: جبهه مقاومت در چند ماه گذشته با پایتخت صهیونیست‌ها کاری نداشت بلکه از اطراف سعی در پراکنده کردن شهرک‌نشینان داشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ فرسایشی برای صهیونیست‌ها قابل تحمل نیست و آن‌ها نمی‌خواهند جنگ به شهرهایشان کشیده شود افزود: امروز حرف اول، غزه است و پایانِ کار صهیونیست‌ها نیز باید فرا برسد البته نظام اسلامی و جبهه مقاومت همچنان در حال تلاش برای محو این رژیم هستند.

وی با اشاره به درک بالا و بصیرت مردم ایران که آزمون‌های مختلف را با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند عنوان کرد: مردمِ ما در انتخابات ۱۴۰۲ نیز علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، آگاهانه در صحنه حضور یافته و نمایندگان خود را انتخاب کردند و شاهد به میدان آمدن جبهه انقلاب در همه شهر‌ها بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۲ را نشان‌دهنده ظرفیت‌های مردمی دانست و بیان داشت: ما وظیفه داریم قدر این مردم را بدانیم و باید یک بازنگری در رفتار‌ها و تعاملات خود با مردم داشته باشیم.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه، رها نکردن و فاصله نگرفتن از قرآن در جملات و سخنرانی‌ها و همچنین یادداشت برداشتن از آیات، تشویق روحانیون، برگزاری جلسات قرآنی، بها دادن به کودکان و نوجوانان و قدردانی از نیرو‌های ارزشی و جبهه انقلاب را توصیه کرد و افزود: قرائت قرآن با ثمرات و برکات بسیار همراه است و باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار