مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

عملیات «وعده صادق» یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر در جهان بود

سردار «خوشبخت» گفت: این پاسخ دندان‌شکن یک نمونه کوچکی از اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که به نمایش گذاشته شد و عملیات «وعده صادق» در نوع خودش به عنوان یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر در جهان به شمار آمد.
کد خبر: ۶۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 14April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: عملیات «وعده صادق» یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر در جهان بودسرتیپ دوم پاسدار « بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خصوص عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح با تبریک این عملیات پهپادی بر علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این عملیات بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان ثبت و در تاریخ به یک عملیات برای برقراری امنیت پایدار و صلح در همه جهان است. سالیان متمادی است که رژیم نامشروع صهیونیستی مشغول ایجاد نا امنی و ظلم و ستم در منطقه می باشد و تحت حمایت اربابان خود هر روز تجاوز خود را گسترش می‌دهند و اخیراً به حریم جمهوری اسلامی ایران نيز وارد شد و عده‌ای از مستشاران ما را به شهادت رسانده است.. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «این رژیم خبیث توسط دلاورمردان ما مجازات خواهند شد و آن‌ها را از این جنایت و امثال این جنایت پشیمان خواهیم کرد»، خوشحال و خرسندیم و افتخار می‌کنیم چنین رهبر شجاع و حکیمی داریم که فرمایشاتشان توسط دلاورمردان سپاه محقق شد. 

سردار خوشبخت تصریح کرد: دنیا باید متوجه باشد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و همیشه خویشتن‌داری کرده و در ۶ ماه گذشته از زمان شهادت سید رضی موسوی هم ثابت شده بود؛ اما حامیان رژیم صهیونیست متأسفانه از این رژیم کودک‌کش حمایت کردند و حمایت آن‌ها به شکلی بود که به کنسولگری ایران در دمشق هم حمله کردند و تعدادی از مستشاران نظامی به‌ویژه سردار زاهدی و حاج رحیمی به شهادت رسیدند. 

وی ادامه داد: این پاسخ دندان‌شکن یک نمونه کوچکی از اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که به نمایش گذاشته شد و عملیات «وعده صادق» در نوع خودش به عنوان یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر در جهاد به شمار آمد. در عملیات شب گذشته شاهد بودیم که گنبد آهنین پوشالی صهیونیستی با تمام تلاشی که داشتند در ایجاد چند لایه پدافندی و با توجه به اینکه برخی از کشورهای منطقه با اعمال خیانتکارانه، آسمان خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند، اما حریف موشک‌ها و پهپادهای ایرانی نشدند. امروز، روزی است که برای ایران و ایرانیان یک افتخار بزرگ آفریده شده و همه هموطنان عزیز از این اقدام خوشحال هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار