اجتماع مردم کرمانشاه به مناسبت پیروزی عملیات وعده صادق

اجتماع مردم غیور کرمانشاه در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی امروز در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 14April 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، اجتماع مردم غیور کرمانشاه در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۲۶ فروردین) در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد و حاضران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر، لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا مهدی(عج) و نیز همراه داشتن پلاکاردهایی با مضامینی شامل «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید»، «ما عاشق فلسطین هستیم» و ...حمایت خود را از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

حضور زنان، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه جلوه خاصی به این مراسم داده بود. همچنین تعدادی از مادران شهدا با عکس فرزندان شهید خود و حاج قاسم در این مراسم حاضر شده بودند و برخی از حاضرین در این مراسم به شکرانه این پیروزی اقدام به پخش شیرینی و شکلات بین مردم می کردند و  در ادامه این مراسم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی حاضران به آتش کشیده شد.

 حجت الاسلام «مهدی عبدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در این تجمع اظهار داشت: مردم ولایی کرمانشاه از بامداد امروز و در پی پاسخ کوبنده سپاه به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، غرق در شادی و سرور شده اند.

وی با بیان اینکه حمله بامداد امروز به رژیم صهیونیستی حق قانونی ما بود، تاکید کرد: این حمله سیلی و مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل جنایتکار بود و امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در دنیا باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: سپاه ظرف ۱۰ روز اخیر نجابت به خرج داده و منتظر مانده بود تا مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه را محکوم کنند، اما زمانی که دیدند مدعیان حقوق بشر نه فقط جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده، بلکه با سکوتشان از اسرائیل غاصب دفاع هم می کنند، پای کار آمده و با موشک ها و پهپادهای خود مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها