تجمع بامدادی خودجوش شیرازی ها در پی حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

جمعی از اهالی شهر شیراز بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و در پی حمله موشکی و پهپادی ایران به خاک رژیم کودک کش اسرائیل بصورت خودجوش به خیابان آمدند.
کد خبر: ۶۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ - 14April 2024

تجمع بامدادی خودجوش شیرازی ها در پی حمله ایران به رژیم اسرائیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جمعی از اهالی شهر شیراز در پی حمله موشکی و پهپادی ایران به خاک رژیم کودک کش اسرائیل بصورت خودجوش بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به خیابان آمدند.

از کودک تا جوان و بزرگسال همه با شعار مرگ بر اسرائیل کودک کش و مرگ بر آمریکا، حمایت خود را از پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان اعلام کردند همچنین با پخش شیرینی به شادی پرداختند.

پرچم ایران، فلسطین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان در دست این تجمع کنندگان بود که با خوشحالی از واکنش ایران و انجام وعده صادق در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران نظامی ایران به انجام رسید به حرکت در آمد.

گفتنی است، تجمع خودجوش و مردمی ساعت ۱۶:۳۰ در میدان شهدا جنب ارگ کریم خان شهر شیراز برگزار خواهد شد تا ضمن شادی این اقدام بسیار مهم، اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار