رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

مردم شیراز به شکرانه حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع می‌کنند

حجت‌الاسلام «ملک مکان» گفت: تجمع خودجوش و مردمی در راستای اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعت ۱۶:۳۰ در میدان شهدا جنب ارگ کریم خان شهر شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 14April 2024

مردم شیراز به شکرانه حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع می کنندحجت‌الاسلام والمسلمین «حسین ملک مکان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس اظهار داشت: شامگاه امروز یکشنبه ۲۶ فرودین حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی برای تنبیه تجاوز اسرائیل به خاک ایران انجام شد که در پی آن شادی وصف ناپذیری را برای مردم کشورمان به ارمغان آورد چراکه پاسخی در خور به شهادت مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در سوریه بود.

وی از برپایی تجمع خودجوش مردمی در شیراز خبر داد و گفت: تجمع خودجوش و مردمی ساعت ۱۶:۳۰ در میدان شهدا جنب ارگ کریم خان شهر شیراز برگزار خواهد شد تا ضمن شادی این اقدام بسیار مهم، اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی انجام شود.

ملک مکان با بیان اینکه این تجمع به درخواست مردم شهر شیراز صورت می‌گیرد، گفت: تجمع امروز بعدظهر مردمی است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از این اقدام حمایت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اسرائیل در حال غرق شدن و فرورفتن در باتلاق است، ادامه داد: پس از گذشت شش ماه از عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم جعلی به غیر از کشتار کودکان و زنان بی گناه و ویرانی ساختمان‌ها هیچ دست آوردی مهمی نداشته است از این رو برای جلب افکار ملت خود خود، اقدام حمله به کنسولگری ایران در سوریه کرد که این کار حماقت بود.

وی با اشاره به محکومیت جامعه جهانی از هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: همه کشور‌های دنیا اظهار داشتند که ایران حق دارد متجاوز را تنبیه کند همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند که اسرائیل باید تنبیه شود و مردم کشورمان نیز خواستار انتقام خون شهیدان و تجاوز به خاک کشور در سوریه را داشتند که شامگاه امروز با حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی انجام شد. 

ملک مکان با اشاره به اینکه تمامی ارکان اسرائیل متحیر و وحشت زده برای انتقام ایران بود، ادامه داد: حتی فکر انتقام جمهوری اسلامی ایران فضای داخلی این رژیم منحوس را بر هم زد و شلیک موشک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که با کسی تعارف نداریم و اگر کشوری به خاک کشورمان حمله کند، بدون اغماض پاسخ پشیمان کننده می‌دهیم و به اسرائیل فهماندیم ترسی از تهدید‌ها نداریم بلکه از کشور خودمان دفاع می‌کنیم همچنین امیدواریم حمله بعدی به محو اسرائیل منجر شود.

بلافاصله پس از حمله سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی، مردم شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) شامگاه امروز در میدان امام حسین(ع) این شهر به شکرانه این حمله موفقیت آمیز تجمع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار