فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نزاجا:

رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین در کرمانشاه برگزار می شود

امیر«طاهری» گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با دیگر نقاط کشور در شهر کرمانشاه در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد و همزمان با کرمانشاه این رژه در غرب کشور در شهرهای سنندج و بروجرد نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ - 13April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نزاجا امروز در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: انفجارهایی که گاهی در مناطق مرزی غرب کشور صورت می گیرد به دلیل جابجایی برخی از مین های به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی است که از اعماق زمین و به دلایل مختلف همچون بارندگی شدید به سطح زمین آورده می شود.

وی با بیان اینکه ۹۹.۹ درصد از نوار مرزی ما آلوده به مین نبوده و هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد تاکید کرد: دیده شده است حتی برخی از این مین ها بر اثر سیلاب از خاک عراق به داخل کشورمان انتقال پیدا کرده اند.

رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین در کرمانشاه برگزار می شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح همزمان با دیگر نقاط کشور در شهر کرمانشاه در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد گفت: همزمان با کرمانشاه این رژه در غرب کشور در شهرهای سنندج و بروجرد نیز برگزار می شود.

وی یادآور شد: در رژه نیروهای مسلح کرمانشاه که به صورت پیاده و موتوری و با حضور مسوولان لشکری و کشوری خواهد بود ارتش آخرین دستاوردهای نظامی خود را به نمایش خواهد گذاشت و پنج نفر از چتربازان این نیرو نیز عملیات چتربازی را بر فراز آسمان محل برگزاری رژه برگزار خواهند کرد.

امیر طاهری افزود: همزمان با روز ارتش این قرارگاه برنامه های ویژه ای را نیز تدارک دیده است که شامل دیدار فرماندهان ارتش با امام جمعه کرمانشاه، عطرافشانی گلزار شهدا، محفل انس با قرآن، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان استان است.

آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان را داریم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رجزخوانی‌های دشمنان نظام گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب درسی پشیمان شونده و فراموش نشدنی به دشمن خواهیم داد.

امیر طاهری افزود: ما از این سطح آمادگی نظامی برخوردار هستیم که رهبر معظم انقلاب به هر نقطه ای از جهان اشاره کنند در کمترین زمان ممکن حضور پیدا کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح ایران از آنچنان اقتداری برخوردار هستند که کشوری مانند امریکا که داعیه ابرقدرتی جهان دارد؛ به ایران التماس می کند که در صورت حمله به اسراییل کاری به پایگاه ها و مواضع آنها در منطقه نداشته باشیم.

امیر طاهری با بیان اینکه در حال حاضر تهدیدی در منطقه و کشور وجود ندارد اضافه کرد: به واسطه حضور و آمادگی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و اتحاد و انسجام مثال زدنی بین نیروها هم اکنون از یک اقتدار بازدارندگی کامل برخورداریم.

وی با بیان اینکه هم اینک نیروهای مسلح کشورمان آمادگی پاسخگویی به همه تهدیدات را دارند ادامه داد: آمادگی نظامی ایران در بالاترین حد خود در حوزه تجهیزات، دانش دفاعی، نیروی انسانی و استفاده از فناوری نظامی است به طوری که کشورهای مختلف جهان برای خرید تجهیزات از کشورمان به صف ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها