امام جمعه لامرد:

نباید احکام اسلامی را زیرپا گذاشت

حجت الاسلام «آزاد» گفت: نباید احکام اسلامی را زیرپاگذاشت، ربا زندگی انسان را نابود می‌کند و باید از آن دوری کرد.
کد خبر: ۶۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ - 12April 2024
نباید احکام اسلامی را زیرپا گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس،  حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در خطبه‌ها نماز جمعه به دیدار مسوولین نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری نسبت به عفاف و حجاب جامعه تذکرات جدی و لازم را داده اند و به عنوان، ولی فقیه و حاکم شرع مطالب را صریح و شفاف بیان نمودند و این نگاه کمتر کسی به آن توجه می‌کند.
 
وی افزود: مسوولین جامعه در مورد حجاب و عفاف نباید دچار سردرگمی باشند وظیفه نظام و شرع و قانون مشخص است و اگر از کسی خطایی سر بزند خطا کرده و همانطوری که رهبری فرمودند اگر کشف حجاب صورت بگیرد دچار حرام شرعی و حرام سیاسی شده است و مسوولین نسبت به آن تکلیف دارند.
 
حجت الاسلام آزاد تاکید کرد: این حکم فقهی و شرعی است و مسوولین باید محکم ایستادگی کنند، زیرا باعث رنجش خاطر مومنین شده است و همه خانواده‌های شهدا نسبت به زیرپا گذاشتن حکم خدا گلایه مندند.
 
وی با بیان این موضوع که باید با افرادی که با بی‌حیائی و بی‌حجابی امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، طبق قانون با آنان برخورد شود افزود: نباید اجازه داد تا ظاهر جامعه اسلامی خدشه دار شود که متاسفانه در گوشه و کنار شهر این اتفاق تلخ روی می‌دهد که برخورد قاطع و یکصدا از سوی مسوولین در مورد کشف حجاب و بدحجابی را میطلبد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از قرائت قرآن تاکید کرد و گفت: انوار نورانی قرآن در گوشه و کنار شهر در ماه مبارک رمضان بهره بردیم و یک ماه قرآنی داشتیم و امید است یک سالی قرآنی هم داشته باشیم.
 
وی افزود: جلسات روخوانی و روان خوانی قرآن را در طول سال با کمال افتخار برپا کنیم تا از بلا و مصیبت به دور باشیم.
 
امام جمعه لامرد به مسایل روز و غزه اشاره کرد وگفت: جوی در بین مردم، حاکمان و طرفداران رژیم صهیونیستی بوجود آمده که این خود یک جنگ است و جمهوری اسلامی ایران موفق شده است.
 
خطیب جمعه لامرد افزود: جنگ روانی برعلیه صهیونیست‌ها باعث امید در دل مسلمانان آزاده جهان شده است و در سال قبل ما از همین جنگ روانی شکست خوردیم و حالا نیز کل جبهه مقاومت در مقابل دشمن موفق بوده ایم.
 
امام جمعه لامرد تاکید کرد: ربا حرام شرعی است و باید آن را ترک کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار