فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز:

۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شیراز به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کردند

«فرج‌زاده» با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر از همراهی یک‌هزار نفر از بسیجیان شهرداری و ۲۰۰ نفر بسیجی این کلان‌شهر در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ - 11April 2024
۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شیراز به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «آرش فرج‌زاده» قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز از همراهی یک هزار نفر از مجموع ۳ هزار بسیجی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز خبر داد.
 
وی افزود: ۲۰۰ بسیجی کلان‌شهر شیراز نیز همپای دیگر بسیجیان شهرداری شیراز در این ستاد تلاش کردند تا میهمانان نوروزی و زائرین سومین حرم اهل‌بیت (ع) سفری امن و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.
 
قائم‌مقام شهردار با تصریح بر خدمات بسیجیان شهرداری شیراز و همکاری با بسیج شیراز طی سال‌های متمادی، بیان کرد: امسال ظرفیت همکاری بسیج در امنیت و سلامت مسافران نوروزی بیشتر بود؛ چراکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان متقارن شده بود و این موضوع سبب مضاعف شدن فعالیت‌ها شد.
 
فرج‌زاده بیان کرد: فعالیت‌های شبانه‌روزی ستاد اجرایی خدمات سفر و همچنین نیرو‌های بسیج باعث شد که شهرداری شیراز میزبانی شایسته‌ای را از شهروندان و میهمانان عزیز که به این کلان‌شهر سفرکرده بودند، به انجام برساند.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار