پدر شهید «نصرالله‌زاده» به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید علیرضا و جانباز ۷۰ درصد غلامرضا و جانباز ۲۰ درصد محمدباقر نصرالله‌زاده دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۶۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ - 10April 2024
پدر شهید علیرضا نصرالله زاده به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مرحوم حاج موسی نصرالله‌زاده جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس پدر شهید علیرضا، جانباز ۷۰ درصد غلامرضا و جانباز ۲۰ درصد محمد باقر نصرالله‌زاده دعوت حق را لبیک گفت.
 
پیکر آن مرحوم فردا پنجشنبه ۲۳ فروردین ساعت ۱۰ صبح از مقابل حسینیه دارالرحمه شیراز به سمت قطعه والدین شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شود. به همین مناسبت مراسم بزرگداشت سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم فردا ساعت ۱۵ و سی دقیقه در مسجد آذربایجانی‌ها واقع در خیابان زرگری، خیابان شهید رادفر، کوی دنا نرسیده به بیمارستان دنا برگزار می‌شود.
 
گفتنی است مرحوم حاج موسی نصرالله‌زاده که در دوران دفاع مقدس به همراه فرزندانش در راه دفاع از خاک وطن جنگید در عملیات بدر بر اثر عارضه شیمیایی مجروح و به فیض جانبازی نائل آمد.
 
شهید علیرضا نصرالله‌زاده سال ۱۳۶۴ در عملیات قادر ۲ در منطقه عملیاتی اشنویه به شهادت رسید، جانباز ۷۰ درصد غلامرضا نصرالله‌زاده در سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ قطع نخاع و جانباز ۲۰ درصد محمد باقر نصرالله‌زاده نیز در عملیات بیت المقدس ۸ بر اثر عارضه شیمیایی به فیض جانبازی نائل شد.
 
داماد آن مرحوم، روح الله صادقی جانباز ۵۰ درصد نیز در دوران دفاع مقدس بر اثر عارضه شیمیایی به فیض جانبازی نائل شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار