نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهید صیاد شیرازی یک ارتشی مقید به ارزش‌های الهی و اسلامی است

حجت‌الاسلام غفوری گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از شهید صیاد شیرازی بر پیکر این شهید حاضر شدند و بر پیکر شهید بوسه زدند و نماز اقامه کردند و این به معنای رضایت ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۶۶۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ - 09April 2024

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: شهید صیاد شیرازی یک ارتشی مقید به ارزش‌های الهی و اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم اظهار کداشت: شهید صیاد شیرازی یک ارتشی مقید به ارزش‌های الهی و اسلامی است و با وجود اینکه دین قبل از پیروزی انقلاب در ارتش جایگاهی نداشت اما این شهید ارتباط ویژه‌ای با علمای زمان خود داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نشست و برخاست با علمای بزرگ و درس گرفتن از آنها تقوای ویژه‌ای را برای این شهید رقم زد و آیت‌الله بهاءالدینی به فرزند این شهید می‌گویند صیاد شیرازی عالمی در لباس نظامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از شهید صیاد شیرازی بر پیکر این شهید حاضر شدند و بر پیکر شهید بوسه زدند و نماز اقامه کردند و این به معنای رضایت ولایت‌فقیه است.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی نیز گفتند جمهوری اسلامی ایران حرم است و ارتباط قلبی و دلی با رهبر معظم انقلاب عاقبت بخیری را به همراه دارد و در این ساعات پایانی ماه مبارک رمضان از خداوند درخواست داریم این شهید را مهمان شهدای کربلا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: شهدا امانت بسیار بزرگی را برعهده ما قرار دارند و تقاضا داریم از خداوند که بتوانیم امانت‌دار باشیم و به سیره شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار