مسئول بسیج سازندگی استان فارس:

بیش از ۹ هزار جهادگر در قرارگاه جهادی نوروزی ۱۴۰۳ فارس خدمات رسانی کردند

سرهنگ پاسدار «طحان» گفت: قرارگاه جهادی نوروز از اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که تاکنون بیش از ۹ هزار جهادگر در این قرارگاه خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۶۶۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 09April 2024
بیش از ۹ هزار جهادگر در قرارگاه جهادی نوروزی ۱۴۰۳ فارس خدمات رسانی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس، سرهنگ پاسدار «علی اکبر طحان» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد قرارگاه جهادی نوروز۱۴۰۳ پرداخت و اظهار داشت: ۹۸۶۸ جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ به، ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی کردند.
 
سرهنگ طحان با بیان اینکه این خدمات در قالب ۹ کارگروه تخصصی که شامل کارگروه‌های عمرانی، فرهنگی، کمک مومنانه، بهداشتی و درمانی، کشاورزی، دامپزشکی، آموزشی، تحصیلی و مشاوره اجتماعی به مردم ارائه شده است تصریح کرد: ۵۲۸۶ برادر و ۴۴۹۷ خواهر جهادگر بسیجی در این کارگروه‌ها شرکت داشته اند و در همین راستا می‌توان اشاره کرد که بیشترین درصد فعالیت‌ها شامل کارگروه عمرانی با ۲۵۳ اردوی جهادی و کارگروه فرهنگی با ۲۹۴ اردوی جهادی و کمک‌های مومنانه به استعداد ۱۰۷ اردوی جهادی می‌باشد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ با اجرای پویش (خانه دوست کجاست) با همت ۷۰۰ گروه جهادی، ۴۰۰ منزل محروم خانه تکانی شد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به سنوات گذشته و فراموش نشدن سنت دیرینه اهل بیت در رابطه با افطاری ساده در ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی ۳۰۰۰۰۰ پرس غذا در قالب افطاری‌های ساده دربین روزه داران توزیع کرده اند، که تا اخرین روز ماه مبارک نیز ادامه دارد.
 
سرهنگ طحان گفت: این فعالیت‌ها در قالب اردو‌های هجرت محور محله محور و اقشار تخصصی انجام شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار