مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی شد

حجت الاسلام «جلیلیان»گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی و افزایش نارضایتی‌های مردمی از این رژیم، انسجام و یکپارچگی محور مقاومت از قبیل حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن، شکست آمریکا و افزایش نفرت از آن در سطح منطقه و دنیا به عنوان حامی اصلی اسرائیل شده است.
کد خبر: ۶۶۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 09April 2024

عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام « حشمت الله جلیلیان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: چندین سال است مقام معظم رهبری در نام گذاری شعار سال به مباحث اقتصادی اشاره دارد که بیانگر آسیب پذیری و ضعف کشور در مباحث اقتصادی می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل شود، قطعا مشکلات کشور کمتر و هجمه‌های دشمنان بی اثر می‌شود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می‌گردد.

وی با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‌ها پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند، به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: با رونق تولید و با حمایت مردم مشکلات اقتصادی کشور حل می‌گردد و این مهم با سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی، رونق صنایع‌دستی، حمایت از کارگاه‌های تولیدی، اصلاح الگوی مصرف و عدم استفاده از کالاهای خارجی و توجه به تولیدات داخلی، ارتقاء فرهنگ کار و روح خودباوری و... به دست می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش به مسئله فلسطین و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه و حمله کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: حدود شش ماه از عملیات بی‌نظیر و غرور آفرین طوفان الاقصی که مقام معظم رهبری آن را شکستی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند، می‌گذرد. در طول حدود 70 سال از موجودیت رژیم غاصب قدس چنین عملیاتی به این بزرگی تا کنون علیه اسرائیل صورت نگرفته است.

وی در ادامه به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت و افزود: این عملیات باعث خط بطلان کشیدن به افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی با توجه به تبلیغات فراوان در خصوص قدرت اسرائیل شده است.

حجت الاسلام جلیلیان این عملیات را یک پیروزی برای حماس دانست و افزود: پس از گذشت حدود شش ماه از حمله اسرائیل به غزه، هیچ یک از اهداف اعلامی ارتش اسرائیل از قبیل آزادی اسرا، نابودی حماس و ترور رهبران آن محقق نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به حمایت ۷۰ درصدی مردم فلسطین از حماس در نظرسنجی‌های اخیر عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی موجب بازگشت مجدد مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله مهم در جهان اسلام و دنیا و باعث به حاشیه رفتن طرح عادی سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل شده است.

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی و افزایش نارضایتی‌های مردمی از این رژیم، انسجام و یکپارچگی محور مقاومت از قبیل حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن، شکست آمریکا و افزایش نفرت از آن در سطح منطقه و دنیا به عنوان حامی اصلی اسرائیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار