استاندار ایلام:

جانمایی مواکب براساس یک طرح مشخص شده است

«بهرام‌نیا» گفت: در اربعین ۱۴۰۲همه مواکب با نظر ستاد اربعین سامان‌دهی و جانمایی می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ - 08April 2024
جانمایی مواکب براساس یک طرح مشخص استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: امسال طبق پیش‌بینی‌ها، چند‌درجه بیش از سال گذشته هوا گرم‌تر است بنابراین می‌طلبد تمهیدات لازم از نظر تکمیل زیرساخت‌ها و همچنین خدمات‌دهی به زوار اتخاذ شود.
 
وی افزود: تکمیل سایه‌بان‌ها، مه‌پاش‌ها و تکمیل زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران در دستور کار قرار گیرد و هلال احمر و اورژانس و سایر دستگاه‌های عضو ستاد اربعین بیش از گذشته برای اربعین سال ۱۴۰۳ آمادگی داشته باشند.
 
استاندار ایلام تاکید کرد: ساختمان استراحت‌گاه نیرو‌های مرزبانی مرمت شود و هر دستگاه اجرایی که در پایانه مرزی مهران مستحدثاتی دارد ظرف دو هفته و قبل از عملیات آسفالت توسط راهداری، اقدامات را انجام دهد. 
 
وی هم‌چنین بر تکمیل مسجد عتبات‌عالیات در پایانه مرزی مهران تاکید کرد و در تماس تلفنی با رئیس قرارگاه اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، خواستار تامین اعتبار برای تسریع در بهره‌برداری مسجد شد.
 
 «بهرام‌نیا» اضافه کرد: رویکرد مدیران برای تکمیل پروژه‌ها با افق بلندمدت باشد و طرح‌ها با نگاه بلندمدت اجرا شوند.
 
استاندار ایلام بیان داشت: سال گذشته دو سردخانه در پایانه مرزی راه‌اندازی شد که خیلی به برگزاری باشکوه‌تر کنگره اربعین کمک کرد و نیاز است محوطه آن ضمن تسطیح، آسفالت و یا بتون‌کاری شود.
 
وی تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز در پارک جنگلی چغاسبز با نظر کارشناسی دفتر فنی استانداری باشد و برای اسکان زوار، این منطقه آماده‌سازی شود.
 
«بهرام‌نیا» خاطرنشان کرد: امسال همه مواکب با نظر ستاد اربعین سامان‌دهی و جانمایی می‌شوند و در یک کمیته با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و جانشین ستاد اربعین استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دبیر ستاد اربعین استان، مسئول ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات در استان ایلام، حداکثر ظرف سه هفته طرح جانمایی مواکب توسط مشاور ارایه و تهیه شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار