شهید آوینی نقش بزرگی در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های انقلاب اسلامی ایفا کرد

معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۰ فروردین؛ سالروز شهادت سید شهیدان شهید اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» و با هدف تجلیل از مقام شامخ هنرمندان شهید و شهیدان هنرمند بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 08April 2024
شهید آوینی نقش بزرگی در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های انقلاب اسلامی ایفا کردبه گزارش دفاع‌پرس فارس، سرهنگ پاسدار «محمد رنجبر» معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» و روز هنر انقلاب اسلامی و با هدف تجلیل از مقام شامخ هنرمندان شهید بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
۲۰ فروردین، یادآور سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، هنرمندی بزرگ و شهیدی بی‌بدیل است که با قلم و هنر خود، نقش بزرگی در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های انقلاب اسلامی ایفا کرد. این شهید عزیز با آثار خود، همچون قلمی تیز و تماماً شور و اشتیاق، نور امید و. ایمان را در دل مردم ایجاد می‌کرد.
 
هنر، زبانی است که بدون کلام می‌تواند احساسات را به ما منتقل کند و در جوامع ارتباطات را تقویت کند و هنرمندان، با خلاقیت و استعداد خود دنیایی از زیبایی و تفکر را برایمان رقم می‌زنند.
 
امروز به مناسبت ۲۰ فروردین، سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، باید از تمام هنرمندانی که با آثار خود، ارزش‌ها و ایده‌های انقلاب را بازتاب می‌دهند و به ترویج هنر و فرهنگ اصیل کشورمان کمک می‌کنند تشکر کنیم و خاضعانه در پیشگاه هنر متعالی ایشان که همواره بیانگر معانی وحدانیت خداوندی است، سر تعظیم فرود آوریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار