مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

ایجاد کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر فارس سبب تقویت جامعه ایثارگری می‌شود

«بیانی» گفت: با راه اندازی مجدد کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر فارس، امید است شاهد انسجام بخشی و تقویت فعالیت‌های علمی و فرهنگی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان باشیم.
کد خبر: ۶۶۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 08April 2024

راه اندازی کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر فارس سبب تقویت فعالیت‌های علمی و فرهنگی خانواده جامعه ایثارگری می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر استان فارس اظهار داشت: این کانون به منظور غنی سازی، انسجام بخشی و تقویت فعالیت‌های علمی و فرهنگی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: شاهد افتتاح دوباره و راه اندازی مجدد کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر پس از چند سال وقفه هستیم و این کانون فرهنگی قرار است ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان ایثارگران عزیز، درخصوص تشکیل کلاس‌های آموزشی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی برنامه ریزی کند.

«زین العابدین شهرزاد» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در حاشیه افتتاح کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر استان گفت: با پیگیری مدیرکل بنیاد فارس موفق شدیم این کانون را دوباره احیاء کنیم و خانواده شهدا و ایثارگری که متقاضی برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری بودند اکنون شاهد افتتاحیه و آغاز به کار دوباره این کانون هستند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز اظهار داشت: کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر فارس به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان راه اندازی شده است و قرار است با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران با مدرک معتبر برگزارشود.

نبی الله زارعی تصریح کرد: در این کانون ضمن تشکیل انجمن‌های فرهنگی، ادبی، علمی، ورزشی و قرآنی، قرار است کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران و همچنین محافل و نشست‌های روشنگری جهاد تبیین اجرا شود.

به گفته این مقام مسئول، تاریخ ثبت نام از دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت شرکت در دوره‌های آموزشی و فرهنگی این کانون، ۱۵ اردیبهشت امسال اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار