با حکم استاندار مازندران؛

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران، «حسن قلی زاده سیاهکلائی»، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 07April 2024

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندرن، طی حکمی از سوی «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران، «حسن قلی زاده سیاهکلائی»، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد. همچنین «امید محبی»، نیز با حکم وزیر کشور به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت کشور منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای حسن قلی زاده سیاهکلائی

سلام علیکم.

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی موفق و سربلند باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی از درگاه پروردگار خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار