فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبرداد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید صداقت و شهدای راه قدس در خشت

سرهنگ پاسدار «حیاتی» گفت: مراسم گرامیداشت شهید محسن صداقت و شهدای راه قدس در شهر خشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 07April 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید صداقت و شهدای راه قدس در خشتبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین حیاتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و خصوصا شهدای اخیر در کنسولگری کشورمان در سوریه اظهار داشت: با توجه به منتصب بودن شهید محسن صداقت به بخش خشت شهرستان کازرون در مراسمی یادو خاطره این شهید والامقام و دیگر شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه در خشت گرامی داشته می‌شود.

وی در خصوص شهدای مدافع حرم به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در خصوص مدافعین و شهدای مدافع حرم می‌فرمایند این شهدا، این جوانان شما که در غربت به شهادت می‌رسند، حقیقت‌های درخشان زمانه ما، رویشِ‌های نسلِ جوانِ مؤمن و نماد ایستادگی جوانان انقلابی دربرابر ابزار‌های تبلیغی دشمنان هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصری کرد: مراسم گرامیداشت شهید محسن صداقت و شهدای راه قدس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام سعادت نژاد مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و مداحی مداحان اهل بیت در مصلی نماز جمعه شهر خشت شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی در انتها با اشاره به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا در راه امنیت و آسایش امروز جامعه و حقی که بر گردن ما دارند، از عموم مردم جهت شرکت در مراسم شهدای مدافع حرم دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار