همسران و مادران شهدا پلیس فارس در نی‌ریز تکریم شدند

مراسم تجلیل از خانواده شهدا، کارکنان و اعضای وابسته انتظامی در شهرستان «نی‌ریز» برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 07April 2024

همسران و مادران شهدا پلیس فارس در نی‌ریز تکریم شدندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، مراسم تجلیل از خانواده شهدا، کارکنان و اعضای وابسته انتظامی در شهرستان «نی ریز» برگزار شد.

سرهنگ «عظیم الله کرمی» فرمانده انتظامی نی‌ریز در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر، بیان کرد: مادران و همسران شهدای عزیز ما علی‌الخصوص شهیدان اخیر این شهرستان "رضا شاهسونی و علی شاهسونی" کسانی هستند که فرزندان و همسرانی را تربیت که شهادت را در خود نهادینه کردند و این را مایه افتخار و سربلندی خود می‌دانند و همچون حضرت زینب (ع) زندگی می‌کنند و همچنین من از شما بانوان به خاطر صبر و شکیبایی که موثر در امورات محوله همسرانتان هست تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو استحکام خانواده است و پلیس نیز موفقیت امروز خود را مدیون صبر و شکیبایی و همراهی خانواده‌ها می‌داند.

سرهنگ کرمی نقش همسران و خانواده کارکنان انتظامی را در به موفقیت رسیدن ماموریت‌های سخت کارکنان فراجا بسیار مهم و حساس توصیف کرد و افزود: کارکنان انتظامی همه روزه با بسیاری از معضلات و آسیب‌ها و همچنین جرایم برخورد می‌کنند که این امر موجب می‌شود، روح و روان این عزیزان آزرده شود و در مقابل، کانون گرم خانواده است که آسیب‌های روحی و روانی این عزیزان را مهار یا کاهش می‌دهد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا، کارکنان نسوان، پلیس‌های افتخاری و همسران کارکنان انتظامی و کسانی که روزه اولی بودند با اهدا هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار