در پویش خانه دوست کجاست انجام شد؛

توزیع بیش از ۱۲ هزار پرس غذا بین نیازمندان محله کوزه گری شیراز

مسئول مجموعه جهادی و فرهنگی رضویه از توزیع ۱۲۵۰۰ پرس غذا بین نیازمندان محله کوزه گری شیراز در پویش "خانه دوست کجاست؟ " خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 07April 2024

توزیع بیش از ۱۲ هزار پرس غذا بین نیازمندان محله کوزه گری شیرازبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «سید علیرضا موسویان» مسئول مجموعه جهادی و فرهنگی رضویه با اشاره به اقدامات این گروه جهادی اظهار داشت: گروه جهادی رضویه چندین سال است که در محله محروم کوزگری شیراز فعالیت فرهنگی و جهادی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی شش سال است که در ماه مبارک رمضان در مکان‌های موقت همچون، خانه‌های اهالی، مدرسه و پارک محله بصورت سیار و با پوشش موقت (غرفه اسپیس) اقدام به برپایی آشپزخانه می‌کند تا طرح توزیع افطاری ساده را در بین نیازمندان اجرا کند.

موسویان با بیان اینکه امسال هم در راستای اجرا پویش "خانه دوست کجاست؟ " این گروه با کمک خیرین روزانه تا هفتصد پرس افطاری ساده طبخ می‌نمایند و به دو صورت کلی توزیع میکند، ادامه داد: تعدادی از افطاری‌های ساده با دعوت از ۷۰ کودک دختر و پسر محله بصرف افطاری هدفمند در محل استقرار گروه جهادی پذیرایی می‌شوند. الباقی افطاری‌ها توسط معتمدین و امام جماعت مساجد، بین نیازمندان روزه دار شناسایی شده توزیع می‌گردد.

وی ضمن تشکر از خیرین و بانیان خیر حمایت کننده از این گروه جهادی گفت: تا کنون بیش از۱۰۵۰۰پرس افطاری ساده به ارزش نزدیک به ۵۸ میلیون تومان، تهیه و بین محرومین محله کوزه گری توزیع شده است.

مسئول جهادی فرهنگی رضویه در ادامه خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در کلیه امور محرومیت زدایی فعال می‌باشد و در سال گذشته برنامه‌های همچون تعمیر خانه نیازمند به ارزش ۴۲میلیون تومان، درمان دندان و لثه دختر معلول شدید که حدود ۱۸ماه از درد عفونت رنج میبرد به ارزش۲۵میلیون تومان، توزیع ۳۰۰ قطعه اسباب بازی مخصوص کودکان نیازمند، خرید و توزیع ۲۵ سری پوشاک و کفش جهت کودکان، اجرا برنامه‌های تفریحی و شاد ویژه کودکان نیازمند، اهداء کمک هزینه به سه خانم خود اشتغال سرپرست خانوار جهت اشتغال زایی ارزش۳۹ میلیون تومان و در آخر توزیع ۴۰۰۰قرص نان به بین معسرین اجرا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار