مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برپایی ۴۰ غرفه قرآنی و فرهنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران

«آهنگر» از برپایی ۴۰ غرفه قرآنی و فرهنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ - 06April 2024

برپایی ۴۰ غرفه قرآنی و فرهنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران امروز با حضور آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسئولین استانی و فعالان قرآنی و فرهنگی آغاز بکار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم در ارتباط با اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان از ۱۸ تا ۲۱ فروردین با مشارکت موسسات قرآنی مردم پایه و دستگاه‌های فرهنگی در حال برگزاری است. 

آهنگر تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه در زمینه فروشگاه و ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی پیش‌بینی شده است. 

وی با اعلام اینکه همه محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، ماهیت قرآنی دارد، افزود: فروش کتاب‌های دینی، صنایع دستی با موضوع قرآنی و نمایش آثار هنرمندان در ارتباط با قرآن را در دستور کار داریم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ارتباط با برنامه‌های جنبی نمایشگاه گفت: روزانه برنامه‌های محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است. 

آهنگر ادامه داد: برنامه قرآن بخوانید جایزه بگیرد، رونمایی از تولیدات قرآنی و برنامه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است. 

وی اضافه کرد: ویژه برنامه کتاب وحی در روز دوشنبه صبح و عصر در دستور کار بوده و همچنین نشست هم‌اندیشی حوزه‌های فعال قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه در تالار گفت‌وگو پیش‌بینی شده است. 

آهنگر در پایان گفت: با توجه به اینکه هدف ما برگزاری ترویج مفاهیم قرآنی است از عموم مردم استان مازندران دعوت می‌کنیم از این ظرفیت در ایام ماه مبارک رمضان استفاده کنند. 

بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از امروز به مدت چهار روز در سالن «سلمان هراتی» اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها